dimarts, 8 de maig del 2012

Els al.lèrgics de The Big Bang Theory

-->

Jo: La sèrie The Big BangTheory m’agrada molt!!

El meu pare: Ens agrada molt als tres. La emeten pel canal TNT.  És una sèrie d’ humor intel.ligent que tracta de dos joves físics brillants, Leonard i Sheldon, que comparteixen treball i apartament a la universitat, però tot i ser superdotats les seves habilitats no els són útils per interactuar amb gent normal i corrent, sobretot amb dones. Són molt aficionats als videojocs, els còmics i a la ciencia-ficció. Ells i els seus amics, Howard i Rajesh, acostumen a jugar al Halo i al World of Warcraft, són fanàtics de Flash, Superman, El senyor dels anells i La guerra de les galàxies entre d'altres. 

La meva mare: El cas és que dels quatre amics, tres són al.lèrgics a alguna cosa. Sheldon a les abelles, Leonard a la lactosa i el blat de moro i Howard als cacauets. Es riuen molt de les al.lèrgies però sense fer mal. És a dir, tots són solidaris ja que a l’hora de menjar (i en cada capítol dinen o sopen junts com a mínim una vegada) tots tenen en compte les al.lergies d’en Leonard i sobretot d’en Howard que és el qui ho passa pitjor, però a la vegada li treuen ferro i s’ho prenen amb humor.

El meu pare: Mireu-la, val la pena!! I a més serveix per explicar al vostre fill com s’haurà de comportar quan vagi sol per la vida….

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada