diumenge, 23 de desembre del 2012

MENJAR DE NADAL D'UN NEN AL.LÈRGIC

JO: Per Nadal m'ho passo molt bé amb els meus cosins. Però el dinar és una mica "pal",  perquè hi ha moltes coses que no puc menjar.

LA MEVA MARE: Per exemple, no pot menjar els entrants d'embotits de "Nadal",  ni patés, ni gambes, ni escudella, ni torrons, ni algunes neules, ni alguns polvorons...


EL MEU PARE: Però això no és cap impediment perquè el nostre fill tingui un bon menú de Nadal. Per començar els entrants seran amb pernil ibèric i salmó fumat,  el brou el farem vegetal amb una carcassa de pollastre i potser un os de pernil i per descomptat no ens deixarem els galets. Pel que fa al pollastre rostit, cap problema!!

LA MEVA MARE: I de dolços neules i polvorons. 

 

EL MEU PARE: Malauradament no tindrem temps de fer-los nosaltres i haurem de buscar els que no portin ni clara d'ou, ni mantega, com per exemple aquestes NEULES


LA MEVA MARE: Aquí us passem una recepta de POLVORONS
casolans.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada