dilluns, 19 d’abril del 2010

UN NEN AL.LÈRGIC MENJANT FORA DE CASA

Hola!!
JO
: Aquest cap de setmana he anat fora de la meva ciutat a fer un Màster de música. Perquè estudio música des dels 4 anys, sabeu? EL MEU PARE: Com que no coneixíem els restaurants de la zona m’he aixecat aviat els dos dies i he preparat el menjar per emportar-nos-el. Gaspatxo (Alvalle), amanida de pasta de llacets amb tonyina i olives, pollastre a la planxa i un plàtan. El que és clar, és que no deixarem de fer cap activitat per culpa de l’al·lèrgia. LA MEVA MARE: He posat les carmanyoles en una bossa que tinc molt "mona" i he afegit cereals per si tenia gana a mig matí, un iogurt i un tros de pastís fet per nosaltres per berenar (ja vam publicar la recepta). A més de ser ecològiques, les carmanyoles i les bosses per a carmanyoles ara estan de “moda” fins i tot n’hi han que les compren al Japó




però tranquils, amb una bossa (de roba es clar) i la carmanyola de tota la vida n’hi ha prou.
També m’he endut el Ventolín per si de cas... No fa gaire en un restaurant el Pau es va començar a tapar i sort en vam tenir del Ventolín. En teoria no podia ser del menjar, jo crec que va ser del aire condicionat, tot i que no és al·lèrgic als àcars ....... Investigaré ....
JO
: M’ho he passat molt bé fent aquest curs i a més aquesta nit farem un Concert!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada