divendres, 17 de desembre del 2010

TEMPS DE CALÇOTS

JO: Els calçots amb salsa son boniiissims!!

LA MEVA MARE: En aquesta foto podeu veure com no diu cap mentida!! Els nens potser són poc inclinats a menjar-ne, però si els podeu acostumar a fer-ho seria fantàstic ja que són molt sans.

EL MEU PARE: Ara és temps de calçots així que aprofiteu per fer-ne. Cliqueu aquest enllaç CLUB DE CUINES DE TV3 i trobareu la recepta per fer la salsa i a més podeu veure el programa on el cuiner Nandu Jubany proposa diverses maneres de cuinar els calçots.

LA MEVA MARE: A la salsa s'hi posa pa, o sigui que els celíacs si la feu a casa cap problema perquè utilitzareu el vostre propi pa però si la voleu menjar al restaurant no podreu...

EL MEU PARE: I si aneu al restaurant VIGILEU perquè nosaltres ens hem trobat amb que en lloc de pa hi posen GALETA... i és clar si ets al.lèrgic a la LLET i/o al OU i les galetes que han posat en porten....

LA MEVA MARE: La salsa també porta ametlles i avellanes, vigileu els al.lèrgics als fruits secs...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada