dimarts, 7 de desembre del 2010

AMANIDA DE MONGETA TENDRA I TONYINA

JO: No m'agrada la verdura!!!!

LA MEVA MARE: Ser al.lèrgic alimentari no el fa diferent als altres nens.... per això aquesta recepta serveis per a tots els nens, al.lèrgics i no al.lèrgics.

EL MEU PARE: Bulliu la mongeta tendra i la patata com feu normalment, amb la patata tallada una mica més petita que de costum. Quan estigui cuita la deixeu refredar una mica i afegiu tonyina, tomàquets petits, olives i uns brots de canònics. Després l'amaniu amb oli i vinagre de Mòdena. D'aquesta manera en Pau a més de menjar la mongeta tendra perquè és sana, en gaudeix com un camell!!

LA MEVA MARE: S'assembla a l'ensalada russa però sense pastanaga (que també n'hi podeu posar si voleu) i SENSE PÈSOLS, doncs en Pau n'és al.lèrgic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada