dilluns, 29 de novembre del 2010

ALIMENTACIÓ SANA

JO: Hola! La meva mare em diu que pengi aquest enllaç on es parla de com l'alimentació pot prevenir el càncer  www.dolcarevolucio.cat

LA MEVA MARE: En Pau pot menjar el 90% d'aliments que recomanen en aquesta web. En el seu cas (i segur que també en el d'altres persones) és podria dir que gràcies a l'al.lèrgia hem descobert com alimentar-nos d'una forma més sana i fins i tot prevenir algunes malalties!!

En aquesta web també podeu trobar la força curativa de les plantes. Penseu a qui no l'interessa en absolut que això es sàpiga....

JO: A les farmaceeeeeutiques!!

EL MEU PARE: Com dirien al programa de Polònia....



2 comentaris:

  1. Thanks in favor of sharing such a pleasant thought, paragraph is nice,
    thats why i have read it fully

    my blog post: this content

    ResponElimina
  2. Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Thank you

    Also visit my web site :: check over here

    ResponElimina