divendres, 5 de novembre del 2010

TAVERNA EL GLOP (de Gràcia)


LA MEVA MARE: Un altre dels pocs restaurants on anem és La Taverna El Glop de Gràcia, al carrer Sant Lluís, 24.

EL MEU PARE: Parlem concretament de la Taverna El Glop que es troba a Gràcia perquè tenen més restaurants per Barcelona però nosaltres només podem parlar d'aquest. Es tracta d'un lloc dedicat especialment a la carn a la brasa, i és per això que el Pau hi troba molta varietat alhora de menjar. Amanides, Carxofes, Calçots quan toca, Pernil serrà o ibèric, Pa de coca, Torrades, Gaspatxo a l'estiu, Carpaccio de salmó, Salmó fumat, Pollastre, Conill, Costelles de xai, Ànec, Galtes de porc, Peus de porc, “Secreto” Ibèric (és de porc), i també peix a la planxa. Als migdies dels dies laborables fan menú, però no està pensat per al.lèrgics.

LA MEVA MARE: Només cal tenir la precaució d'avisar-los de que vagin amb cura amb els estris de tallar el pernil. Amb la carn no hem tingut mai problemes, suposo que és perquè la brasa és autèntica i el foc ho crema tot.

EL MEU PARE: Quan hi aneu descobrireu que hi han cambrers de tot arreu, per això la primera vegada que expliqueu el tema de l'al.lèrgia procureu que sigui d'aquí que ho tindreu més fàcil, però en general tots són molt amables, sobretot amb els nens.

JO: El meu menjar preferit és: Calçots, Pa de coca, Galtes de porc i plàtan amb sucre.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada